31 Temmuz 2010 Cumartesi

intihar


dün intihar etmek için bileklerini kesen 70 küsur yaşında bir amcaya gittik.biraz daha beklese eceliyle ölecek zaten.ağlıyordu.hastalarla duygusal bağ kurmayı pek sevmem ama,dayanamadım.sarıldım ona.ah amcacım neden yaptın dedim?
-hanım öleli 2 sene oldu,yanlız kalıyodum.hasta olunca çocukların rahatı kaçtı.bursa dan buraya geldiler.öleyim de kurtulayım dedim dedi.
İnsanların sırtından aslakça yaşayanların yanında bu düşüncesi çok gururlu da olsa,yaşamına son vermek istemesi ürkütücü..
Etrafı araştırdım.Banyoda koca bir ekmek bıçağı ve musluğu altında kan damlaları...ölürken bile etrafı kirletmek istememiş.bir su tutarlarsa temizlenir diye düşünmüş belli ki.
müdahalesini yaparken,polis ekibi çağırdık olay yerine.sonra acil servise nakil.sonra ne oldu bilmiyorum.umarım iyidir.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder